2009. február 20., péntek

Február 14 Valentin nap


Bálint nap

Lányaim nagy "szerelme" a szomszéd kisfiú, akivel az oviba is egy csoportba járnak!
Ma, neki van névnapja, őt köszöntjük!
Már alig várták ezt a napot, hogy találkozzanak, játszanak! ( tegnap látták utoljára egymást)
Az ajándékot amit Bálintkának vettünk Luca és Zsófi "tesztelték" napokon keresztül, szégyenlem is magam miatta, de dugdosnom kellett előlük, nehogy idő előtt "leamortizálják"
( valami csoda folytán estére mindig előkerült, nem voltam eléggé alapos)
Pókember most a fiúknál a "menő" ezért amikor megláttam (azt a bizonyos) mamuszt, tudtam hogy ezzel nem fogok mellényúlni. ( arra már itthon jöttünk rá, hogy világít is a sötétben )
Éjszakára 1-1 mamuszt kellett a lányok ágya melletti kis szekrényre raknom így aludtak napokon keresztül el!
Zsófiámnak ráadásképp ott van még a mostani sapka mániája is ( abba alszik már 2 hete )
- fázik a fülem -megjegyzéssel- amin Ő is jókat nevet
Tehát este..., plüss állatok serege az ágyban, sapka a fején, éjjeliszekrényén a vize és könyve mellett most már a mamusz is!
Azért kicsit jobb, mint tavaly a gumicsizma és kismotor "őrülete" lássuk be...!
Végre odaadják az ajándékot és "túl" leszünk rajta.
Természetesen külön -külön kis ajándékos tasakba raktam be 1-1 mamuszt, hogy még véletlenül se legyen abból vita hogy ki adja oda!
A többi ajándék már mellékes volt a mamusz mellett a gyerekek számára, a kardigánnak és a pólónak inkább az anyuka örült.
Délután tudtam meg, hogy inkább Bálintka jön hozzánk, mert náluk az apukája barátja van és így mindenkinek nyugisabb!
Előre szóltam, hogy hozzák magukkal a pókemberes jelmezt is így a lányok beöltözhettek a pókember barátnője jelmezükbe!
A siker nem maradt el!
Jól érezték magukat és kivételesen nem veszekedett a három gyerek, ami ritka pillanatok egyike!


Itt már fáradtan, de még elemükbe itták
az elmaradhatatlan kakaójukat

A vasárnapi ebédet is előkészítettem, holnap jön Enikő!


Boldog névnapot kívánunk Bálintka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails