2009. június 15., hétfő

2009 május



kreatív

ballagáshoz készülünk!
Nem, nem a lányok ballagnak!
Azokat a nagycsoportosokat búcsúztatjuk, akik segítségükkel megkönnyítették a kicsik beilleszkedését az oviba!
Személy szerint is sokat köszönhetünk nekik példamutatásukért!
Hihetetlen, hogy már eltelt egy év és tőlük is búcsút veszünk!
Lázas készülődésben vannak a gyerekek, kicsik és nagyok.
Nekem jutott az a megtisztelő feladat, hogy műsorukhoz a hátteret megfessem.
Természetesen amikor az óvónénik megkértek egyből elvállaltam, de már csak itthon amikor leültem, hogy átgondoljam az egész témát bizonytalanodtam el.
Ilyen nagy képet még soha nem festettem ... hogyan fogok tücsköt és hangyát rajzolni, amit fel is fognak ismerni a gyerekek...
Bevallom remegő kézzel kezdtem felvázolni a különböző állatokat az erre kiszemelt óriási lepedőre.
Elsőként biztosra mentem és megrajzoltam a napot, a bokrot amin egy katica ül,
jöttek a lepkék és a madarak, a kacsák a tóban, azután az első fa...
Rövid egy óra alatt a nehezén már túl is voltam, legalábbis akkor úgy gondoltam...
Itt megállt a tudományom, mert elképzelni se tudtam, hogy ebből mikor lesz erdő és milyen lesz a tücsök és a hangya...
Füzesi Zsuzsa rajzai sokat segítettek számomra.
Egy hét pihenés, ráhangolódás után folytattam a rajzolást és megint egy óra alatt be is fejeztem.
Itt egy kicsit nagyképűen jegyzem meg hogy ihletet kaptam ezért haladtam ilyen gyorsan.
Az utolsó vonásokkal akkor végeztem mikor Gábor haza hozta a lányokat az oviból, akiknek nagyon tetszett a félkész művem és egyből elkezdték mondogatni az állatokhoz tartozó különböző mondókákat, versikéket.
Mivel mind a ketten felajánlották, hogy segítenek nekem kifesteni a képet, úgy döntöttem a békesség kedvéért, inkább gyorsan eltüntetem a kezük alól, helyette felajánlottam, hogy festhetnek ők is egy másik vászonra, egyedül.
Jó volt nézni, amint művészien keverik a színeket, nem mellékesen jegyzem meg , legalább addig nem veszekedtek és cserélgették a festéket.
A vászonra festést nagyon komolyan vették.
Remekművük, természetesen méltó helyen bekeretezve, lesz a ház dísze.
Ez jó játék volt , mindenki nagyon élvezte, és még a festés nyomainak eltüntetése sem okozott különösebb nehézséget!
Nekem nem sikerült befejeznem aznap a képet, de ezt egy cseppet se bántam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails