2009. július 7., kedd

befejeztem a képet




Nem gondoltam volna a képemmel kapcsolatba, hogy a színezés fogja a leghosszabb időt igénybe venni.
Szerettem volna kezem közül igényes, jó minőségű képet kiadni, ha már időt és energiát fektettem bele.
Végre teljes nagyságában vehettem szemügyre a képet amikor készen lett.
Elégedett voltam vele, bár apróbb hibákat is találtam benne,
a gyerekek szemébe ez így is gyönyörű volt!
Örülök, hogy idő előtt sikerült befejezni a mese díszletét, így jut idő a gyerkőcöknek a műsor gyakorlásához.
Azt csak zárójelben jegyezném meg, hogy ez volt a legnagyobb kép amit eddig elkészítettem...
Most már biztos vagyok abban is hogy lesz nagyobb is...
- hogy hol?
- természetesen a lányok szobájában
- nem,- nem Füzesi Zsuzsa illusztációiból ollózgatva ( abból már vannak képeink )
- jelenleg tündéres korszakukat élik....

már csak el kéne kezdenem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails