2009. augusztus 21., péntek

hibiscus

















Virágok miatti függőségem, elsősorban rózsák iránti vonzódásom bővült a hibiszkuszok szebbnél szebb virágaival.
Vigyázat, mert tényleg függőséget okoz!!!
Évek óta áll a tavunk partján egy mocsári hibiszkusz, ami óriási rózsaszín virágaival nyűgöz le nap mit nap.
Valamikor évekkel ezelőtt ebből a típusból láttam egy háznak az udvarán fehéret, azóta rabja lettem betegesen keresem, kutatom.
Idei balatoni nyaralásunk során egyre több háznál csodálokoztam rá telt virágú változatára is, amit sikerült a helyi kertészetben beszereznem.
Azóta a mi kertünket is virágba borítják ezek a gyönyörűségek, hála Gábornak aki nem fosztott meg ezektől a virágoktól, ugyanis majdnem 3 heti nyaralás cuccai közé kellett a csomagtartóba bepréselnünk, hazajövetelkor, nem mellékesen sérülés mentesen...
Az a pár tő amit így sikerült magamévá tennem, itthon kevésnek bizonyult...

Ma nyakunkba kaptuk a várost és elég sok helyet bejártunk, hogy nekem fehéren virágzó hibiszkuszt vegyünk(azaz a kertünknek, kertünkbe)
Elsősorban a mocsári változatát kerestem (volna)
5 üzletből összesen 3 tővel lettem gazdagabb
( legalábbis a kertem ) és ezek sem a hőn áhított fajtából,
Helyette azonban egy több mint 2 méteres ficus benjamint mentettünk meg és sikerült egy szobai hibiszkuszt is be ujjtanunk... ez utóbbi Gábornak köszönhető.

Én, csak hangosan rácsodálkoztam a virágra, miután Gábor a hátam mögött megalkudott rá.
Gyanítom hogy őt is megfogta a különlegessége ...
azt is tudom hogy miért....
-de az is lehet, hogy ő is függő lett...

Aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet!
Csodálkoztam családom lelkesedésén, úgy látszik a lányok is beletörődtek abba, hogy nekünk rózsaszín virágok helyett fehérek nyílnak a kertünkbe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails