2009. november 13., péntek

péntek 13. szülinapi tündérparti

Az időpont nem éppen mindennapi egy születésnap megtartásához gondolták sokan...
(még jó, hogy nem vagyok babonás, én is 13.-án, sőőőt pénteken születtem)
:)
Pénteken szerettem volna megtartani a születésnapjukat és az sem zavart, hogy 13.-ára esik.
Bíztam benne, hogy mást se fog ezért a meghívókat időben szétküldtem
( a postás szerepet Gábor vállalta) még időben "sokkolva" a szülőket a szembesítéssel, hogy nálunk
- péntek 13.-án buli lesz!
(hogy ne mindenkinek rögtön a fekete macskák és hasonló babonák jussanak eszébe ezért finomítottunk rajta és tündérpartit szerveztünk)
- igaz, azt még nem tudom, hogy Luca napra milyen boszorkányságot fogok "kifőzni."

Az ötletet "loptam" Ágitól, aki Hanna lányát lepte meg vele.

-alaposan rákészültem az elkövetkezendő napokra, mert nem csak az ovistársakat, hanem szombaton a keresztszülőket is vártuk vendégségbe,
( akik miatt egyébként is fakanalat kell a kezembe venni)

-gondoltam , ha már egyszer főzésre adoma fejem akkor semmivel nem tart tovább, ha az adagot megduplázom és a szülőknek is kedveskedek egy kis finomsággal.
-napokkal ezelőtt kezdtem pácolni a húsokat, hogy ne mindent az utolsó pillanatra hagyjak...
-pénteken már minden megfőzve( vagy részben előkészítve ) várta a vendégeket.

A lányokat ebéd után elhoztuk az oviból, hogy itthon átbeszélhessük a rájuk váró " nehézséget"
( nem veszekszünk, nincs irigység, jó és szófogadó gyerekek lesznek stb...)
Mire az első vendégek megérkeztek minden készen állt a fogadásukra, pillanatok alatt, bábeli zűrzavar lett úrrá a házban.
A tündér megérkezésével sikerült elvarázsolnia a gyerekeket, jó volt nézni ahogy szófogadóan, lesik minden mozdulatát, "isszák" szavait...
Tündérünk, egy rövidke időre tehermentesített minket a gyerekek szórakoztatásával, így mi szülők is kicsit fellélegezhettünk.
Áldom az eszem, hogy hívtam egy profi fényképészt is mert arra már végkép nem lett volna időm, hogy elkattintsak pár képet ennyi mosolygós kis tündérkéről, vagy ha igen akkor a vendégekkel nem tudtam volna foglalkozni.
(nagy beszélgetésekre így sem kerülhetett sor, mert folyamatosan azt lestem hogy kinek üres a pohara, tányérja, közben fél szememmel a gyerekeket lestem és még Gábornak is instrukciókat adtam...)

-édesek voltak a gyerekek, habár inkább a lányokat bűvölte el szebbnél szebb ruha és annak lehetősége, hogy felpróbálhassanak belőle egy párat.
Zsófimra bármikor néztem, mindig más színű ruha volt rajta, már követni se tudtam és nem is akartam, látva kipirult arcukat, boldogság töltött el,
-jól éreztem magam!
A lányok tündér fejdíszeket készítettek, a sminkelés és a körömlakkozás se maradhatott ki a bújócska mellett, amibe már a kis kalózok is örömmel vettek részt.

Apró meglepetéssel is készültünk a vendégeknek (köszönő ajándék helyett)
nálunk tombola volt, igaz a fiúk miatt egy kicsit módosítani kellett a sorsolás menetén, de így tuti hogy nem egy rózsaszín fejdísz tulajdonosai lehettek.
Amikor a lányok tombolájának sorsolásához jutottunk azaz folytattuk a húzást, már teljes káosz látszott kialakulni, Zsófi és Luca már nem is akartak segíteni
(mint ahogy azt már napokkal előtte megbeszéltük)
- így a kis önkéntes jelentkezők húzhattak.
A tombolára minden gyerkőcnek felrajzoltam az óvodai jelét, hogy ők is könnyebben el tudják "olvasni" hogy ki a szerencsés nyertes...

most írhatnám azt is, hogy "minden szentnek maga felé hajlik a keze"

Ági lányai sorba egymás után kihúzták a saját jelüket a szülők nem kis derültségére...
Miután mindenki megkapta az ajándékát, (fokozva az izgalmat) következett a főnyeremény kihúzása, amin már a családok indulhattak egy gyermek képviseletében.
-NEM, a főnyeremény nem, egy kétszemélyes párizsi hétvége
-ahogy azt sokan remélték...
egy marlenkát ajánlottunk fel a szerencsés, nyertes családnak.

A fődíj kihúzásában,( szintén) Ági lánya, Hanna ajánlotta fel segítségét.

-hosszas válogatás után végre sikerült kiválasztania a számára legszimpatikusabb papírfecnit, melyre a pöttyös gomba volt rajzolva, ami "nem mellesleg" kishúgának a jele az oviban...
ez már " bundagyanús" , mondták a többiek, mert tényleg eléggé viccesre sikeredett...
:)
Én is jót mosolyogtam magamban, mert ahol Ágiék jelen vannak ott Fortuna,
ha nyerésről van szó, mellettük áll. ( mint ahogy most is bebizonyította)


Buli végén a ház, egy katasztrófa sújtotta területhez hasonlított leginkább,
amit most kivételesen nem bántam.
Összességében azt hiszem mindenki jól érezte magát ezen a péntek13.-i napon...

A lányok szülinapi tortája sem maradt el , azért mert nem írtam róla!....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails