2009. december 22., kedd

Valamit nagyon elnéztem...


Nem csak sütni, de már olvasni se tudok...
Az eredeti receptet többször alaposan átolvastam, igaz a töltelékig nem jutottam el (mert nem tartottam még ott és nem akartam azt a hihetetlen információt feleslegesen raktározni agyacskámban)
Így is izgultam eleget a sütés miatt!

Gábor gyúrta össze a tésztát, igaz már akkor is sokalltam kicsit az alapanyagokat, de megbíztam az újságban leírt receptben, hiszen tavaly is ugyanezt a tésztát készítettem...

Egy éjszakát pihent a hűtőben a begyúrt tészta, mikor másnap kezdtem előkészíteni a szükséges alapanyagokat a bejgli töltelékekhez, akkor olvastam el figyelmesen, végig az utolsó bekezdést is...
:(
Gyakorlatilag az egész utcát eltudnánk látni bejglivel, ha az összes előkészített tésztát megsütnénk.
:)
12 rúdra elegendő alaptésztám volt!
Ezt, a recept elején nem írják, csak a végén tesznek egy aprócska utalást rá...

Teljesen megzavarodva, a biztonság és saját-magam kedvéért, böngészni kezdtem a neten, több receptet is elolvasva...

A bőség zavarától, már teljesen megzavarodva a bejgli tetejét nem tojás sárgájával, hanem egy egész tojással kentem be, amitől persze, hogy nem lett márványos a teteje...

-erre már a második rétegnél jöttem rá...
:(

Teljesen el is ment a kedvem a sütéstől...
Fotót se készítettem róla, mert nem tartottam érdemesnek...

Az életem első bejglijéről amit tavaly sütöttem viszont kárpótlásul magamnak teszek fel egy képet...

Az újságba emlékeztetőül, nagy piros betűkkel felírtam egy adag tészta súlyát!!!
Jövőre nem ronthatom el! (legalábbis azt a részét)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails