2009. december 24., csütörtök

Kész vagyok!


A szó szoros értelmében...

Most sikerült végezni a karácsonyfa díszítéssel és az óra is már majdnem hajnali fél kettőt mutat.
Ideje lenne lassan bekúsznom az ágyba és egy kicsit kipihennem magam, ehelyett itt ülök a gépnél...
Gábor is sikeresen átpasszírozta a halászlevet,(míg én a fát díszítettem) közbe mindent megtett, hogy a gyerekeket felébressze éjszakai álmukból.

Amit lehetett, felborított, levert a pultról, ami hangos csörömpöléssel landolt a földön!

Ünnepelhetnek a macskák is a környékünkön, a halászléből átpasszírozott maradék halvacsorának.

Ma megsütöttem életem második bejglijét, amíg a lányok aludtak délután.
(tavalyi volt az első és megismételhetetlen)

Ízre nagyon finom lett!!! (maradjunk ennyiben)

Kinézetre ( khmm, hááát...) nem a legszebb, akadtak közte ilyenek is, meg olyanok is...
-DE...!
tudom, hol rontottam el!
Mivel az alaptésztát is sikeresen elnéztem, ezért a netről ollózgatva választottam ki a számomra színpatikus receptet...
(ebbe viszont a tészta tetejét nem tojás sárgájával, hanem egy egész tojással kellett kenegetni)

Ezért nem lett márványos a teteje!

Majd jövőre jobban odafigyelek!
(remélem nem felejtem el egy év alatt, mire szeretnék odafigyelni)

Elkészült a töltött káposzta is (ami azóta a hűtőszekrényben pihen)

Elégedett vagyok a karácsonyfánkkal is, szerintem szép lett!
Semmi kedvem nem volt már tovább díszíteni...
Fáradt vagyok!

Kész vagyok!
-azt hiszem mindennel!


Megyek aludni...hiszen már 24-e van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails