2009. december 3., csütörtök

lepke csalogató




Már elég régóta tervezem, hogy a lányok ágya fölött lévő baldachint, lepkékkel díszítem fel.
Tegnap (végre) hosszú idő után, sikerült kimennem a virágpiacra, míg Gábor a lányokkal múlatta az időt otthon.
Siketült beszereznem a hiányzó kellékeket, ami még a karácsonyi dekorációhoz szükségeltetik...
Már a sokadik árust, kis üzletet hagytam magam mögött, amikor komolyan elgondolkoztam azon hogy most megkeresem a számomra ideális lepkéket.
Nem kellett sokat keresgélnem a kínálatból...
-csodálatos színvilágban pompázó lepkéket vettem (potom összegért) és még egy pár méhecskét is sikerült beszerezni "szárnyas gyűjteményembe"
Hazaérve a lányok először nekem, majd az apróságokat rejtő szatyroknak estek...
( hiányoztam nekik, pedig 2 órát voltam "csak" távol)
Sikerült lányaimnak bearanyozni ezekkel az apróságokkal az est hátralévő részét.
Boldogan néztük Gáborral amint játszanak, beszélgetnek egymással a lepkék...

Mivel este már nem volt energiám nekiállni "felszerelni" a lepkéket, megígértem a lányoknak hogy holnap közösen díszítjük fel szobájukat...
( még a kocsonya befejezése is várt rám, amit dél óta főztem, ez a szezon első főzete)

Reggel nem kellett kétszer említenem nekik a lepkéket...
-tudták mi a dolguk, szépen óvatosan szétválogatták elosztották egymás között és kezdődhetett is a díszítés

Az eredmény nekem nagyon tetszik, kíváncsi leszek Gábor véleményére is...
(a lepkékből viszont vehettem volna többet is...)

Egy pár méhecskét megpróbáltak a lányok befesteni, hogy ne legyenek olyan egyhangúak "csíkosak"
Most, még várjuk hogy megszáradjanak, utána azonnal repülhetnek a helyükre.

És hogy az idei kocsonya milyen lett???
-olyan mint a többi...
-FINOM!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails