2009. december 19., szombat

mézecskalács mécsestartó



Lucám sormintát is rak...


ígéretes kezdet...


Ajándékokat készítünk a lányokkal, mondhatnám, a "konyhából"...
(tudom, nem gasztroblogot írok)

Családtagok, barátok, ismerősök!
Aki érintett-e témában, kérem ugorjon más témához!!!
(meglepetést készítünk)

Nagyon egyszerű, még azok számára is akik nem tudnak sütni (mint én) !!!
Nem tudom, honnan jutott az eszembe, hogy mézeskalács mécsestartót kellene csinálnunk,
(még a neve sem rossz) mindenesetre jó ötletnek bizonyult...
( nem láttam, nem olvastam sehol, saját "kút" fejemből van az ötlet, bár gondolom, nem én fedeztem fel a spanyol viaszt...)
Kétlem, hogy soha senkinek nem jutott még az eszébe...
(főleg aki tud is sütni..., csak nekem, aki nem jeleskedem ilyen téren)
De ha esetleg én vagyok az első, az csak jó???
-vagy nem?

Mindegy, én így is örülök az ötletemnek...!
:)


Mielőtt neki fogtunk volna a "munkának " lelki szemeim előtt láttam a kész műveket", de mivel a sütés nagyon távol áll tőlem, ezért kivitelezésében nem voltam biztos...
Utólagosan megjegyzem, pont ilyennek képzeltem...
-azaz, még szebb is lett a végeredmény amit a lányok alkottak...
( 4 évesen!!!)

Semmi más nem kellett hozzá, csak mézeskalács alaptészta( ez nálunk bolti volt) és néhány tészta maradék a szekrényből ( tarhonya, szarvacska, nagykocka )
Ja, és egy mécsest a közepébe nyomni a méret miatt (sütéskor ez nincs benne)
-mi ezekből alkottunk, volt amelyik picit jobban megpirult, de ez nem lett hátrány, annál inkább antikosabbra sikeredett a mécsestartónk...
Nem lehet abbahagyni, annyira jól szórakoztunk!

Nálunk a sok fa bútor mellett, különösen jól mutatnak a természetes anyagokból készített, "natúr" mécsestartók... és az illatuk...!

(gondolom lehetne színezni, díszíteni még jobban, de én nem szerettem volna, mert így, ebben az egyszerű formában lett nagyszerű! )

-ja, és azért sem, mert nem tudok sütni...(több mint valószínű csak rontottam volna a tojáshabbal, vagy mivel rajta,
- akkor meg minek tettük fel dekorációnak a tésztákat...)

Fejemben, már továbbfejlesztettem a mécsestartókat, de azoknak a prototípusát, csak jövőre gyártjuk le...

más:
-este mielőtt lefeküdtünk aludni, megállapítottuk, hogy ekkora hó még nem volt kertünkbe, mint ami addig esett....és odakinn még mindig hull a hó!
Jaj, de jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails