2009. december 14., hétfő

Minél inkább havazik, annál inkább hull a hó






Minél inkább hull a hó,annál inkább havazik, hull a hó és hózik...

Bent a házban is havazik(nálunk), na nem azért mert valahol lyukas a tető...



Tavaly készített hópihéim, most egy kis renoválásra szorulnak, ebben segítségemre voltak
"nagylányaim"

Kaptak egy-egy hatalmas tűt kezükbe, ebbe fűzték bele a damilt és varrták össze a hógolyó méretű "hópihéket".

Alaposan koncentráltak a feladatukra...
-közben a damil többször is önálló életet élt, kicsúszott a tűből, amit újból vissza kellett fűzniük...
-jó móka volt, elég sokáig lekötötte őket
-mikor már unalmasnak érezték, varrás helyett a hókígyókat húzogatták és játszottak velük a földön.
(addig én befejeztem a maradék varrását)

A "hópihéket" vattából készítettem.
A legolcsóbb (tescós a legjobb) vattát apró szálaira szedtem szét, amit közben még amennyire tudtam "széthúzogattam" azért, hogy utána összegyűrjem...
( én se vagyok normális)
Na, jó nem gyűrtem, hanem lazán a tenyerembe addig tekergettem, gurigáztam amíg elérte a kívánt gömbölyű formát...
Az előre széthúzogatott szálakból mindig csak apró darabokat téptem le, egy-egy golyó elkészítéséhez, ( kisebbeket és nagyobbakat egyaránt készítettem)
miután elkészült az összes ( ez csak "pár" estét vett igénybe, addig egy dobozba pihentek)
-először cérnával kezdtem felfűzni ...
( nem jó mert könnyen összegabalyodik, ezeket kellett most renoválnunk)
-hála, még idejébe eszembe jutott a damilos megoldás, így a többit már ezzel rögzítettem...
Egyébként nagyon mutatósak fellógatva és nem ördöngösség az elkészítése sem!


Ismételten feladatuk akadt lányaimnak, sorba kellett rakosgatniuk, és segíteni kellett a dekorálásba
( ők adogatták fel nekem a létrára a felfűzött hópihéket, legalább addig se veszekednek...)

Tavaly ilyenkor már régen elfelejthettem a díszítést, most még nem tartok a közepénél sem!
Nagyban visszavet munkám befejezésétől, hogy itthon vannak a lányok...
( ez már a negyedik hete)
Kevés az időm, hogy délben miután lefekszenek, be tudjam fejezni, este pedig már a hátam közepére se kívánom, az ilyenfajta munkát...
( örülök, ha egy gyors zuhany után bekúszhatok az ágyba)

Lényeg, hogy végre havazik és most már nem csak kint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails