2010. március 13., szombat

Örömkönnyek... Köszönöm!







Nekem a 13-as szám mindig is a szerencsések közé tartozott, hát-még, ha péntekre is esett!

Kimondani is sok...

40 évvel ezelőtt egy napsütéses márciusi napon, péntek 13.-án megszülettem...

Nem tudok szebb, kifejezőbb szavakat, mint azt, hogy köszönöm!

Köszönöm szüleimnek, hogy életet-adtak nekem!
Köszönöm családomnak a virágözönt!
Köszönöm Gábor a sok figyelmességet, amit évek óta kapok tőled!
Köszönöm Zsófi, köszönöm Luca.
Édesek voltatok lányok, ahogy örömötökben sírva-fakadva adtátok át a virágot, mit-mondjak nagyon meghatott...
Összeborulva egymás karjában, hol sírtunk,-hol meg nevettünk...

Rég nem sírtam ennyit egy nap alatt!
:)
(persze csak örömömben)

Mindenkinek köszönöm ezúton is a kedves szavakat, köszöntéseket!

5 megjegyzés:

  1. Boldog Születésnapot!

    VálaszTörlés
  2. Drága Móni!

    Én meg köszönöm, hogy megismerhettelek.

    Én szerettem volna lenni (legalább itt a blogon) az első, aki köszönt, de lemaradtam. Most hagylak ünnepelni a családod körében, de aztán én is szeretnék átadni neked egy kis meglepetést.
    Maradj még sokáig ilyen csinos, ötletekkel teli, energiabomba.
    A csokor gyönyörű!!!

    Milliószor de legalább negyvenszer puszillak,

    Ági, Zoltán és a csajok

    VálaszTörlés
  3. Kedves Móni!

    Én is nagyon, de nagyon sok boldogságot kívánok Neked és persze nagyon jó egészséget is! Valamint azt is, hogy még sokszor könnyezzél - örömödben!

    Kellemes hétvégét és jó ünneplést kívánok Nektek!

    Vivien

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot, jó egészséget és sok örömet kívánok én is! :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Móni!
    Isten éltessen sokáig!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails