2010. április 7., szerda

FŐPRÓBA!












Tegnap esti fürdetésnél cseppet sem lepődtem meg, mikor a lányok teljes menetfelszerelésben, fürdőruhában, úszósapkában és szemüvegben merültek vízbe.
Készültek nagyon a mai napra, nem csak lélekben...
Ma életük első úszásoktatásán fognak részt venni, ami miatt én is egy kissé izgatott vagyok.
Csak bízni tudok benne, hogy nem makacsolják meg magukat, és nagy figyelemmel követik az oktató utasításait.
Sok-minden eldőlhet ma, lehetnek akár a víz szerelmesei is mint az apjuk, de megutálhatják egy életen át(mint az anyjuk)

Ezeken a képeken nem úgy tűnnek mint akik félnek a víztől...
Na, és az úszósapkájuk, amit maguknak választottak?- az sem kispályás
:)

1 megjegyzés:

  1. De cukik! Eszembe jutott, hogy én egyszer az esernyőmet próbáltam ki zuhany alatt. Ez kicsit olyan.
    Hannának pedig pont ilyen halacskás úszósapkája van.
    Hajrá lányok!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails