2010. július 12., hétfő

Kőszobor




Pontosabban kavicsszobor.
Egészen pontosan erdélyi, Békás-tavi kavicsokból készített szobor.


Most már írhatok róla, mert túl vagyunk rajta...

Fődíjként készítettem el a győztes (házas) párnak a hétvégén megrendezésre kerülő családi pingpongversenyre, amit erdélyi emléknapok keretében szerveztünk meg.


Jelen esetben én, az asztaliteniszt ötvöztem az Oszkár szobor csillogásával,
(bár az átadásához, a győztes kihirdetéséhez, nem estélyiruhában vonultunk fel)

Ragasztópisztoly segítségével rögzítettem az előre kiválogatott aprócska kavicsszemeket, majd a kész formát (szintén ezzel a megoldással) rögzítettem egy parafa poháralátétre, majd az egészet arany színű akrilfestékkel vontam be.


Nagyon gyorsan, és egyszerűen elkészíthető, amiben ismételni tudom csak magam a képzeletünk szabhat határt...
A hétvége eseményei és a győztes pár kiléte se marad sokáig titok, rövidesen folytatom...

7 megjegyzés:

  1. Hát először is elnézést,hogy csak most értem odáig,hogy megköszönjem a szép ajándékot,amit nekünk küldtetek kedves Móni!Igazán figyelmes vagy!:)Jól esett.És annak ellenére,hogy azt mondta a férjem,Ágiéktól küldünk majd mi is valami figyelmességet nektek,a nagy lázban elfelejtettük.De remélem lesz alkalmunk még viszonozni.

    A bejegyzés elején azt gondoltam,játékot hirdetsz és az nyerheti meg ezt a nagyon jó pofa szobrot,aki helyesen válaszol az erdélyi utatok kérdéseire:)Mert akkor rögtön jelentkeztem volna is a játékra:))Ám látom ennél sokkal helyesebb dologról van szó!Várom a folytatást!

    A szobor elkészítéséhez gratulálok!!!
    Ha nem is ilyen szép dolgokat,de remélem nekünk is sikerül az általad küldött kreatív dolgokból valami szépet kihozni!Még egyszer köszönjük a kedvességet...a pezsgőre már ráírtuk kitől is van?!Megmarad emlékbe...talán egyszer közösen kibontjuk:))

    Puszillak,
    Timi

    VálaszTörlés
  2. Anya te nagyon de nagyon ugyes es otletes vagy.Hat nekunk ilyesmi nem is fordulna meg a fejunkbe hogy kobol jatekot vagy ep koszobrocskat keszitsunk.
    Nagyon szuper lett ,tetszik.pusizka

    VálaszTörlés
  3. Bizony, én azóta sem térek magamhoz. Móni megint valami csodásat, különlegeset alkottál a semmiből és mi boldogok vagyunk Zoltánnal, hogy a mi polcunkon díszeleghet.
    Az egész kerti buli utánozhatatlanul klassz volt, ahogyan a kreativitásod is már-már fokozhatatlan.

    Érdemes volt küzdeni ezért a díjért!!!

    Puszi
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók a szobrok!
    Apánk megy hónap végén Erdélybe.Céges út,én csak vágyakozom most!

    VálaszTörlés
  5. Szia Timi!

    Elnézésedet kérem a késői válaszért, de csak most jutottam el addig, hogy nyugodtan letudjak ülni a gép elé....

    Nagy szeretettel küldtük aprócska csomagunkat, remélem találtok felhasználásához ötleteket, amiket közösen a gyerekekkel ti is el tudtok készíteni.
    A pezsgőt ne halogassátok...
    Hűtsd be és egy kellemesen meleg estén fogyasszátok egészséggel!
    (friss eperrel, vagy málnával nagyon finom, és ami a legfontosabb, kiszedi belőle a szénsavat, nem fáj másnap tőle a fejünk)
    :)

    Anett és Hanna fotóját nézve döbbenetes hasonlóság van a két lány között!

    Abban biztos vagyok, hogy fogunk mi még találkozni...
    :)))))

    Puszilunk benneteket,
    Móni

    VálaszTörlés
  6. Ági!


    Küzdöttetek a díjért?
    Nektek ez gyerekjáték volt!
    :))))))))

    Köszönöm a dicsérő szavakat, nagyon jólesnek, főleg tőletek!
    :)

    VálaszTörlés
  7. Csilla!

    ha, valaha lehetőségetek nyílik, ne hagyjátok ki!
    A céges út közel se lehet annyira élvezetes, mint egy baráti társasággal megszervezett utazás.
    A gyerekek is biztosan nagyon élveznék minden pillanatát.
    A tájak gyönyörűek, bőségesen van látnivaló...

    :)))))

    puszillak,
    Móni

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails