2010. július 26., hétfő

Sorsoltunk!

Köszönöm minden kedves olvasómnak, az újaknak és a "régieknek" hogy egy kis játék keretében sort keríthettünk fátylunk felfedésére.

Megtörtént a sorsolásunk is amit az első viharos veszekedés elcsitítása után kezdhettünk csak el.
Nem mintha elfelejtkeztem volna arról egy percig is, hogy két lányom van, de ekkora vitára nem számítottam köztük, mint amit a sorsoló személyének kiválasztása okozott.
Így esett meg, hogy a sorsolás megkezdését egy elősorsolással kezdtük.
aminek a nyeretese...

Zsófikám kezében van a szerencsés kisorsolása.





izgatottan vártuk a szerencsés nyertes kilétére utaló nevet, de előtte alaposan megkeverte...


az igazság pillanatai...



Gratulálok a nyertesnek aki nem más mit Kata anya, akit új olvasóim között köszönthetek.

A mielőbbi postázás érdekében, kérlek vedd fel felem a kapcsolatot.

A többi kedves olvasóm se keseregjen, mert nemcsak játszani jó, de játékot indítani is, amit hamarosan folytatok egy teljesen más témával, más nyereménnyel.

A mai nyertesnek ígért csomagot is hamarosan fotózom!
:)

7 megjegyzés:

  1. Gratulalunk a szerencses nyertesnek aki nem mas mint Kata anyu igaz mi nem tudjuk ki az de gratulalunk neki.puszika

    VálaszTörlés
  2. Én is sok szeretettel gratulálok a nyertesnek! :)

    És mi volt Luca feladata???

    Puszi Nektek!

    Vivien

    VálaszTörlés
  3. Szó,mi szó jó lett volna nyerni:))...de ha már így alakult,annak is örülök,hogy az ihletet megadtam:))

    Örülök,hogy sikerült a lányoknak,a megegyezés...gondolom Zsófit érte a nyeremény az elősorsoláson:))

    Puszi,
    Timi

    u.i.azért még a szerencsés nyertes ajándékára kíváncsi vagyok:))

    VálaszTörlés
  4. Vivien!

    Lucám utána az összes nevet kihúzhatta...
    :))))

    Timi!

    Lesz még játék!

    ui:
    nektek már van olyan...
    :)))))

    VálaszTörlés
  5. Jajj de örülök:)!!!!
    Köszönöm szépen!
    Hurráááááá

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mónika, én pedig neked gratulálok a szép lánykáidhoz, és köszönöm hogy a követőm lettél! Szeretettel látlak bármikor!
    Szép napot a kis hercegnőkkel:)
    Merci

    VálaszTörlés
  7. Tegnap megkaptam a csomagot!Nagyon örülök neki!
    Köszönjük szépen:)!!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails