2011. november 8., kedd

Életjel


Köszönöm mindenkinek aki ilyen,-olyan módon megkeresett és eltűnésünk okáról kérdezett, jelentem minden rendben, vagy legalábbis majdnem...
Tulajdonképpen nem is gondoltam, hogy ennyi idő fog eltelni utolsó blogbejegyzésem óta, mert minden nap eszembe jutott az események lejegyzése,dokumentálása, de ennél tovább nem jutottam, csak elméleti síkon. Amolyan Pató Pál urasan sikerült is egy hónapot kihagynom, pedig napjaink cseppet sem voltak unalmasak, sőt!

Lucánál ismét látogatást tett a fogtündér, immáron harmadik alkalommal, de most a fogak számának kimatekozásába inkább nem kezdenék bele, cápa kisasszony az biztos.
Természetesen elkezdtünk készülődni is az ünnepekre, amiről majd (valamikor) hosszabban, képekkel számolok be.
És, ha már a kreatív alkotásoknál tartok, akkor itt érdemes lejegyeznem, a lányok születésnapjával kapcsolatos aktuális munkámat, ami többszöri nekifutás után készült csak el.
Maradjunk annyiban, hogy nem a legegyszerűbb módját választottam a meghívók elkészítésének. Kézbesítés után, képek is jönnek a nagy kihívást okozó darabokról...

Időközben családunk létszáma is szaporodott, illetve erősítettük az egyébként is többségben-lévő női nemet egy kiskutyával. Izabell, (mert ez a neve) igazi gyerekbarát, remek fajtaválasztásnak tűnik, nem csak vicces megjelenése, hanem kitűnő jelleme miatt is.
Terveim-között szerepel róla is írni, kicsit jobban bemutatni, hogy miért pont Ő lett az, aki megszínesíti mindennapjainkat.


A végére hagytam a feledhető élményeinket, mert a lányok röpke két hétig tartó betegeskedésen vannak túl, majd ismét két hét elteltével a kedvesnővér, azaz szerény személyem is kidőlt a sorból és megadtam magam, azaz dehogy adtam, ledöntött a lábamról ez az influenza kórság.
Szóval jól vagyunk és minden rendben, csak ne fájna minden porcikám, és ne folyna az orrom és ne fájna a fülem, meg az arcom, meg egyébként is most minden rossz...
Az egészségi állapotom mellett még a lelkiismeretemmel is rendesen küzdök, mert a péntekre tervezett és a lányok által oly nagyon várt születésnapi zsúrjukat miattam kellett lemondani és bizonytalan ideig elnapolni.
Hát ez van, most ennyire tellett...

8 megjegyzés:

  1. Jobbulást Neked!
    Helyes kutyus Izabell:)

    VálaszTörlés
  2. Móni: Köszönöm!
    Kata anya: Neked is köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi jobbulást Mónika és várom a beszámolókat:)

    VálaszTörlés
  4. szia
    édes az új családtag, nagyon tetszik a neve is:)
    gyors gyógyulást neked, hogy minél előbb be tudjátok pótolni a szülinapi bulit..
    kíváncsian várom a kreatív ötleteidet is, mert már "loptam" párat pl. a gurigás tökfejeket..

    VálaszTörlés
  5. Gyogyulast kivanok Monika!:)

    a kutyika nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Öröm újra hallani felőletek és az is, hogy jól vagytok. Leszámítva a felsoroltakat. Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok Mónika! :)

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást, erősödést testben és lélekben! A férjed hogy bírja ezt a megrendíthetetlen nőuralmat: :) Örülök, hogy újra hallottam felőletek!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails