2012. március 27., kedd

Hűtőmágnes készítése /kupakokból/

Tényleg nincs új a nap alatt!


Bevallom láttam már söröskupakokból készített hűtőmágnest, tetszett is pár igazán fantáziadús ötlet, de ilyennel, ehhez hasonlóval még nem találkoztam!
Most egy kicsit más tollával ékeskedek, mert amikor megláttam, majdnem fel kellet mosni a földről!
-hogy miért ilyen különleges ez a befőttesüveg tetejéből készített alkotás?
Számomra többek-között azért is, mert készítője saját kútfejéből merített ötlet és technika ötvözésével született meg. Egészen biztos vagyok abban, hogy 100% saját találmány és nem az internet ihlette alkotóját, aki zsenge kora ellenére, igencsak meglepett kreatív munkájával. A számítógépezés nem az Ő műfaja, hiszen még a betűkkel is hadilábon áll, az utat pedig, amit maga választott, a lehető legjobb irány felé vette...
Azt hiszem,jelen esetben megengedhetem magamnak az elfogult szülő, anya szerepét, aki büszke lányaira, de itt most legfőképpen elkövetőnkre, Lucára.
Pár hete, mikor még gőzerővel készültünk az iskolai felvételire, Lucámnak akadt egy lyukas órája. leleményesen kihasználva az alkalmat, amit igen csak aktívan, csendben, hogy Zsófival minket ne zavarjon a tanulásban töltött el.
Bevallom fel se tűnt, hogy a konyhapulton felejtett befőttesüveg tetejét mikor, milyen célból csente el, magam már csak a kész remekművel találkoztam, amikor büszkén, ragyogó arccal megmutatta. Hiába faggattam az elképzelése megvalósításáról, alkalmazott kaparós technikájáról és arról, hogy minként gondolta hűtőmágnesként kivitelezését, nem tudta megmagyarázni: -minden, csak jött a fejemből- válaszokat kaptam.

Azt, hogy magától intézte még a mágnest is abból a dobozomból, ahová a törött, ragasztásra váró hűtőmágnesek és egyéb apró kacatok mágnesek vannak, külön kedves a szívemnek, hiszen így még ragasztania se kellett a kis művészemnek...
Talán az egyedüli amin nem lepődtem meg, az a ló ábrázolása volt.

Azóta lassan, de biztosan gyűlnek a kupakok, amiknek hasonló újrahasznosításáról  még biztosan beszámolok, mert nekem is nagy kedvem lett az ötlet kipróbálásához!

9 megjegyzés:

  1. Elképesztően jó és egyszerű ötlet:-)))Gratula a nagylányodnak!

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű ötlet, ügyes lány, gratulálok hozzá.:)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nem semmi. Nagyon nem semmi. :)))
    Gyűjtsem nektek a befőttes üveg tetőket? :)

    VálaszTörlés
  4. De jó, és milyen egyszerű ötlet!Ügyes, fantáziadús a gyerek!:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Luca nevében is, aki most nagyon boldog, hogy másoknak is tetszik az ötlete.
    :)))

    VálaszTörlés
  6. Ügyes! Nekem a rajzolás nem jutott eszembe, ellenben fotókat már vágtam fel kör alakúra és ragasztottam bele.
    Az alma nem esik messze a fájától na.

    Ági

    VálaszTörlés
  7. Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg bámulatos, hogy milyen ötletesek tudnak lenni a gyermekek. Gratulálok a kis kreatív lánykának:))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails