2013. február 5., kedd

Több mint kellemetlen,

ha az ínhüvelygyulladás fájdalmával kell megküzdenünk.
Nálam, most többek-között ez az aktuális: Rossz! Próbálok visszaemlékezni az elmúlt napokra, mikor erőltethettem meg a jobb kezemet, de  semmi különös dolog nem jut eszembe, ami kiválthatta nálam... Már a tegnapi nap is kellemetlen volt számomra. Különösen odafigyeltem ezért, hogy csak a legszükségesebb házimunkát végezzem, így a mosogatás, porszívózás és némi vasalás,  mivel ezekben napi edzettségem van, gondoltam nem okozhat gondot...
Éjszaka már elég nehezen aludtam, mert szeretem a kezemre hajtani a fejem, ami most nem ment, illetve, álmomban többször is próbálkozhattam, mert ilyenkor meg szúró, éles fájdalomra riadtam fel.
Egy nem túl jó alvás után a reggel is hasonlóképpen indított...
Milyen érdekesen működünk, mi emberek függetlenül attól, hogy tudjuk a betegségünket, bajunkat, hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla és automatikusan, az adott testrészünket, jelen esetben, a jobb kezemet használtam. Ez persze, már csak akkor jutott az eszembe, mikor a lányok reggelijéhez tányérokat vettem elő a szekrényből, ami kis szerencsének köszönhetően, nem a földön landolt...
-a fájdalomtól.
Hasonló élménnyel gazdagodtam a copfok elkészítésénél is, de talán a legdurvább mégis az volt, amikor tollat fogtam a kezembe. Nem szokásom reggel írogatni, pláne sajnos mostanság elég ritkán írok kézzel, viszont Luca üzenőjébe pár sort halaszthatatlanul firkantanom kellett, addig amíg el nem felejtem a reggeli, döcögős készülődésbe. Beteg szegénykém, benne van ebben a takony kórságban és első alkalommal, élve jogaimmal, kihasználtam a lehetőséget felmentést kértem tornaórára...
Maradjuk annyiban, hogy olvashatóra sikeredett, macskakaparásom.Szerintem...
Napi rutin, apró kis semmiségek, milyen sokat jelentenek, ha nehezen birkózunk meg velük. Persze, hogy ma kellett még hajat-mosnom, ami máskor nem is probléma, mert szárítással együtt max 10 perc alatt megvan, a tökéletes frizura, most bezzeg... -csillagok, fényes nappal.
Főzni is kellene valami könnyűt, de a szó szoros értelmében, hiszen ebéd után már hármasban próbálunk regenerálódni a holnapi napra.

Annak mondjuk örülök, hogy legalább nem lázas senki sem, így egy kis szaunázással kompenzálhatjuk a kellemetlenségeinket.
Csigu-bigu, csak vidáman...

6 megjegyzés:

  1. Uhh, az ínhüvelygyulladás cseppet sem kellemes dolog! Gyors gyógyulást!!!

    VálaszTörlés
  2. Mihamarabbi gyógyulást! Orvos látott?

    VálaszTörlés
  3. Gyors gyógyulást. Kenegesd valami fájdalomcsillapító kenőccsel, és pihentesd jó sokat.

    VálaszTörlés
  4. Nekem már rendszeres volt ez a betegség, mindkét kezemnél. Néhány éve begipszelték a karom miatta. Viszont amióta paleolit elvek alapján táplálkozunk, semmi baja a kezeimnek!
    De esetleg ajánlhatom még a fekete nadálytő gélt, ami a lányoknak is hasznos lehet a lila foltokra- sérülésekre. És tényleg menj orvoshoz, ha pár napon belül nem javul, mert maradandó károsodás lehet belőle (tapasztalatból tudom). Jobbulást!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon kellemetlen tud lenni. S sajna néha hosszadalmas is, de neked remélem nagyon rövid lesz. Jobbulást!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm nektek, mindannyian gyógyulgatunk...
    -lassan, de biztosan!
    :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails