2013. június 24., hétfő

Egy kicsit lazítanom kellene...





Eleinte azt gondoltam, hogy majd végre pihenek, jut idő bőven magamra, hiszen főznöm se kell. Takarítani pedig ráérek, hiszen most biztosan nem lesznek szétdobált játékok, ruhák.
Egy hétig, rend lesz...

Szenvedek, mint a kivert kutya.
Szidom magam, a saját hülyeségem miatt... -mert persze ezt is magamnak köszönhetem. Meggondolatlan voltam.
Lehetett volna várni ezzel az egésszel, mégsem tettem...
Amikor nem az önző énem gondolkodik, akkor tudom, hogy a lehető legjobban cselekedtem. Elengedtem...
Elengedtem a lányokat egy hétre.

8 megjegyzés:

  1. Bizony, jól tetted! Mit képzelsz, ők nem kell, hoyg kipihenjenek titeket? :D :D :D

    (A mieink csütörtökön fognak mamához menni, mi meg elutazunk hétvégére. Nem éppen kettesben, de muszáj néha feltöltődni. Mindenkinek a többi nélkül. :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj! Bizony a lányoknak kell kipihenni az utolsó pár napot, mert szerintem az agyukra mentem a folytonos dirigálásommal, mit-hogyan csináljanak, mit hová tettem...
      :)

      Törlés
  2. Jól tetted! Én tudom, milyen is volt mikor Dávid első osztály évvégén, ment először 1 hétre osztállyal kirándulni. Borzalmas volt, se telefonja nem volt még, és olyan erdei iskolába mentek ahol térerő sem volt. Nagyon rossz volt, NEKEM, de Dávid iszonyú jól érezte magát!:-)
    Lányok is jól fogják magukat érezni, és tele élménnyel jönnek haza!:-) Te ma még aggódj, és holnaptól lazíts kicsit!:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a csajok könnyebben veszik az akadályt...
      -mert én ma teljesen használhatatlan voltam!
      ;)

      Törlés
  3. EGY TELJES HÉTRE!?????????????
    jesszumpepi


    dejó:)))
    de azért a szőrtelenítést is kérd a kozmetikustól, elnézve ezt a fotód
    :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak 5 napra!
      :)))

      A mosolyom viszont a régi!
      :D
      Itt még festés előtt vagyok...;)

      Törlés
  4. Miközben téged itt mardos a bú, leánykáid remekül érzik magukat. Ideje van, hogy te is megpróbáld. Jó pihenést !!!!
    (Azért ne gondold. hogy nem értelek meg, elvégre három gyermekem van.)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk sajnos nincsenek nagyszülők, így ez most az első alkalom, hogy ennyi időre elváltunk egymástól.

    Tudom, hogy remekül érzik magukat, különben nem engedtem volna el őket!
    :)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails