2013. július 6., szombat

Pálcikás hús

Tegnap, a szokásos -mit főzzek ma?- kérdésemet tettem fel lányaimnak. Mindig megkérdezem őket is, mert igazán fantasztikus ötleteket szoktak adni. Ismerik az ételek nevét, ezért egész pontosan megmondják és nem csak azt, hogy mondjuk, húst-krumplival...
- mert, abból is lehet többféleképpen elkészített hús és krumpli is.
Talán pont emiatt lepett meg annyira Zsófikám, amikor eme bizonyos kérdésemre, gondolkodás nélkül rávágta, hogy pálcikás húst szeretne enni.

-???- agyam lázasan kattogott, mert saslikot talán akkor készítettem utoljára, amikor ők még meg sem születtek. Honnan ismerheti a gyerek? Biztosan ez is a tábor hozadéka és ott ettek. Sebaj, gondoltam magamban, megcsinálom, ha ezt ennének...

Szerintetek is erre gondolt a gyerek?
Mikor már egy ideje értetlenkedtem, egyszerűen elmagyarázta:

Olyan pálcikás húst szeretne,  amit a tábortűz fölött kell forgatni, este...

Ma pálcikás húst sütünk. Természetesen este, úgy ahogy kell...

4 megjegyzés:

  1. Egyből sejtettem, hogy tábori hozadék, még a cím láttán. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon nehezen esett le a tantusz.
    ;)
    Azért azt a fejet megnézném, mikor a boltban zsírszalonna helyett, pálcikáshúnak-valót kérnénk az eladótól...
    :D

    VálaszTörlés
  3. Megyünk! Valami zöldséget vigyünk a kutyának? :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyertek!!!
      ;)
      Jöhet bármi fogára-való...

      Törlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails