2013. október 7., hétfő

Idő és kedv hiánya...

Már régóta kérleltek a lányok, hogy a tanulószobájukba, készítsek egy faliórát.
Hosszú ideje kallódó órájukat szántam, sokadik átalakításra, amit még a tündéres szobájukba készítettem. Most, hogy ezt a bejegyzést írom, jöttem csak rá arra, hogy fénykép erről az óráról soha nem készült, így sajnos már megmutatni se tudom. Mérgelődhetek most magamban, a feledékenységemen, mert visszahozni már nem tudom...

Visszatérve az új órára.
Eredetileg, nem ilyennek képzeltem, de valahogy a munkálatok folyamán eltévelyedtem.
Utólag már a lányok se bánják, mert tudják, hogy valamikor, valamiből az övék is elkészül majd, ami olyan lesz, amit amit szeretnének...
-csak egy kis időt kérnék még hozzá!


5 megjegyzés:

  1. De szép lett! Nagyon ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik, szép is, ötletes is.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű!!!Ezt én is elfogadnám, bár már nincs olyan szeglete a lakásnak, ahol ne lenne egy vagy több óra...:-)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nektek!
    :)
    Bevallom, nekem is nagyon tetszik.
    ;)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails