2013. október 4., péntek

Örülök, hogy lány/ok!

Janikovszky Évát, szerintem senkinek nem kell bemutatni, úgy ahogy az Örülj, hogy lány/fiú című írását sem...

A Lányok iskolája is részt-vett a "Népmese napi" meseillusztrációs pályázaton, amit Janikovszky Éva tiszteletére rendeztek.
Ezen a rajzversenyen "udvarhölgyi" meseoklevelet kaptak a lányok.

A képeket természetesen egyből bekereteztem és felraktam, no nem a piros, sárga, vagy zöld  a falra.
Arról, aznap álmodni se mertem volna, hogy valaha a nyertes képeket is láthatom, amit az udvarhölgyeim készítettek. Szerencsémre, Lucám tantónénije volt olyan kedves és elküldte a képeket, ami között Zsófikámé is látható.

Teljesen felismerhető az apa ábrázolásuk, bár a magassarkú cipőt a lábán nem is értem. Nekem meg egy mamusz jutott...
-arról már nem is beszélve, hogy fonott-copfos korszakom, is rég feledésbe merült.
Mindenesetre nagyon büszke vagyok rájuk!

Szegény Lucám egész héten betegen ment suliba, ami ezen a képen nagyon meg is látszik rajta, bár az öröme is ...
Ezt a mosolyát imádom, olyan szerény.

Jaj! Majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy az ügyeleteseknek gyártott kitűzőkért, pénzt is kaptam.
Úgy ám! Az igazgatónéni saját zsebből fizetett ki. Kaptam 10 ft-ot a tűk miatt.
Most már biztos, hogy jóban leszünk...
;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails